Sunday, September 30, 2007

Első

Egy kis értékelés lesz itt az elolvasott könyvekről. És kivételesen ez ékezetekkel fog menni. A terv szerint pontozva is lesznek a könyvek valahogy így:

1 - Nem tetszett, végig sem olvastam.
2 - Elolvastam, de nem volt túl élvezetes.
3 - Tetszett, de nem olvasnám el újra. Azért a szerzőre talán érdemes odafigyelni.
4 - Nagyon tetszett, késöbb érdemes újraolvasni.

Aztán persze biztos lesz 2,5 meg 3,5 ha valamit nagyon nem tudok a fenti kategóriákba belepaszírozni.

Update (2011.05.25.):
Eltelt 3 év mióta elkezdtem itt pontozgatni az olvasmányaimat és ahogy sejtettem nem is tudtam belepaszírozni őket az eredeti 4 kategóriába. Vissszatekintve inkább ezt jelentik a pontok:
1 - Nagyon nem tetszett, szenvedés volt olvasni.
2 - Elég gyenge volt, esetleg nem is jutottam a végére.
2.5 - Átlagos, valahol a gyenge és jó között.
3 - Tetszett. Nem tartozik a kedvencek közé, de egyáltalán nem bántam meg, hogy belekezdtem.
3.5 - Nagyon élveztem, de valami apróság hiányzott belőle ahhoz, hogy kedvenc legyen.
4 - Kedvencek amikben volt extra plussz a nagyon jókhoz képest is.