Tuesday, October 6, 2009

Gerald Durrell: Családom és egyéb állatfajták

Mindenhol csupa jót olvastam erről a könyvről és nagy elvárásokkal fogtam neki. Rögtön az elején úgy éreztem, hogy sikerült ráhangolódnom és nagyon tetszett, de aztán hirtelen el is fogyott a lelkesedés. Valahogy nekem túl tömény volt. Mintha egy kakóspalacsintát megtömtek volna lekvárral is és az egészet vastagon megcukrozták és még mézzel is leöntötték volna. Mindenki túl vicces és túl spontán volt az én ízlésemnek. Az állatok leírása ráadásul nem is nagyon érdekelt, inkább csak az emberekről szóló részeket élveztem. Azt hiszem ebből a stílusból én jobban jártam volna néhány rövidebb novellával. Mivel nem is igazán kerek történetet adó regényről van szó nem is nagyon érdekelt mi lesz a vége és inkább úgy álltam hozzá, mint egy novelláskötethez, amit kb. a felénél félbe is hagytam. Helyenként nagyon élveztem, helyenként nekem erőltetett volt, helyenként pedig egyáltalán nem kötött le.

2.5/4

No comments: