Friday, December 30, 2011

2011. összesítés

Csak eggyel több regénybe kezdtem bele mint tavaly, de hattal többnek értem a végére. Az is igaz, hogy ha a Steinbeck és a Leinster regény hosszabb lett volna akkor biztos feladom a nagynevű író és a Hugo díj ellenére is. Ezeken kívül csak a Musso könyv volt igazán csalódás (de azt hamar félbe is hagytam) és míg a legtöbb regény nagyjából azt az élményt hozta amit vártam tőle idén sikerült felfigyelni Lehane-re és Carr-ra akiktől be is szereztem pár olvasnivalót jövőre. A Larsson könyvet el akartam olvasni a film megnézése előtt és a lassú indulás ellenére tetszett is, de annyira nem, hogy a folytatásokat meg ne nézzem, így azokat olvasni már valószínűleg nem fogom. Zusak is kicsit csalódás volt a Book Thief után. 


Ezek voltak idén. [félbehagyottak]:
Ken Follett: Alattunk az óceán (2.5)
Steven Saylor: A Vesta-szüzek háza (3)
Dennis Lehane: Megszentelt életek (3.5)
Markus Zusak: I am the Messenger (2.5)
Philip K. Dick: A Titán játékosai (2.5-3)
Jodi Picult: Tizenkilenc perc (3)
Lawrence Block: A betörő, akit szekrénybe zártak (2.5)
John Steinbeck: Kedves csirkefogók (2)
[Guillaume Musso: Ott leszel? (2)]
Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka (3-3.5)
Raana Raas: Csodaidők 1. - Az ogfák vöröse (3-3.5)
Raana Raas: Csodaidők - Kiszakadtak (3)
Raana Raas: Csodaidők - Árulás (3)
Raana Raas: Csodaidők - Hazatérők (2.5)
Caleb Carr: A halál angyala (3.5)
Stieg Larsson: A tetovált lány (3)
Arthur C. Clarke: Randevú a Rámával (2.5)
Dennis Lehane: Egy pohárral a háború előtt (4)
Niccoló Ammaniti: Én nem félek (3-3.5)
Steven Saylor: A végzet fegyvere (3)
Ken Follett: Az idők végezetéig (3)
Murray Leinster: A grekek ajándéka (2)

Moly várólista: 86
Moly kívánságlista: 140
Moly érkékelések: 178

No comments: