Friday, January 1, 2010

2009. összesítés

2009-ben az itt felsorolt 16 regényből kettőt hagytam félbe és az átlagosak/közepesek mellett volt 3 kiemelkedő élmény. Ishiguro-ban nem csalódtam és év vége felé nagyon betalált nálam Vaszary és Gaarder regénye akiktől tuti olvasok még mást is. Az Ishiguro könyv mellett pedig Saramago volt rám a legnagyobb hatással. Ezzel a regénnyel kapcsolatban most pár hónap után pont azt érzem, mint az időutazó feleségénél, hogy nem értékeltem eléggé, de most sem fogok utólag belenyúlni a pontozásba.

Persze ebben az évben is legalább 5-ször annyi olvasnivalót felhalmoztam mint amire időm jutott és még sokkal többet találtam ami szintén érdekel. Igazán irígylem azokat akiknek van ideje/energiája/szeme ahhoz, hogy pár nap alatt befaljanak egy könyvet, mert így sokkal több mindent ki tudnak próbálni.

No comments: